Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #283 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Skuteczna reklama. Przedsiębiorcy zdradzają swoje najlepsze sposoby na przyciąganie klientów

  2. #273 Kamil Bolek Kamil Bolek

    Współpraca z influencerami opłaca się także małym firmom. Na co zwrócić uwagę, żeby się udało?

  3. #272 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak zdobyć zaufanie klientów, wykorzystując content marketing i status branżowego eksperta

  4. #271 Wojciech Herra Wojciech Herra

    Budowanie wartości oferty w oczach klienta – jak to robić przed, w trakcie i po zakończeniu sprzedaży

  5. #270 Paweł Mielczarek Paweł Mielczarek

    Jak zacząć sprzedawać na Allegro? Radzi praktyk z 15‑letnim stażem

  6. #269 Magdalena Urbaniak Magdalena Urbaniak

    Jak zostać influencerem? Znajdź swoją niszę, zaplanuj komunikację i docieraj do właściwych osób

  7. #268 Joanna Ceplin Joanna Ceplin

    Grupy na Facebooku – sprytne narzędzie do przyciągania klientów czy kolejny pożeracz czasu?

  8. #267 Maciej Sznitowski Maciej Sznitowski

    Podstawy rebrandingu. Kiedy trzeba koniecznie odświeżyć markę firmy i jak nie stracić przy tym klientów

  9. #265 Szymon Mierzwa Szymon Mierzwa

    Firma na Instagramie. Jak rozkręcić konto firmowe i pozyskiwać klientów z Instagrama

  10. #261 Andrzej Samociuk Andrzej Samociuk

    Jak założyć firmę w obcym kraju, pracować dla VIP‑ów i zaprzyjaźnić się z indyjskim księciem

  11. #258 Michał Hamera Michał Hamera

    Event marketing – jak zorganizować wydarzenie, które wzmocni twój brand i zaangażuje odbiorców

  12. #257 Marek Jankowski Marek - konferencja

    10. urodziny Małej Wielkiej Firmy od kuchni. Dlaczego nie dla wszystkich wystarczyło biletów

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.